Є надія …

На офіційному сайті Служби автомобільних доріг у Чернігівській області в матеріалі, що додає надій, «НА АВТОШЛЯХУ Т-25-16 СОСНИЦЯ-КОРОП-М-02 РОЗПОЧАТО ЛІКВІДАЦІЮ ДЕФОРМАЦІЙ ДОРОЖНЬОГО ПОКРИТТЯ» повідомляється: 

«Відповідно до звернень користувачів автомобільної дороги державного значення Т-25-16 Сосниця-Короп-М-02 в межах Сосницького та Коропського районів, цього тижня на замовлення Служби автомобільних доріг у Чернігівській області розпочато ремонтні роботи для забезпечення проїзду даною дорогою.

Територіальний автошлях Т-25-16 Сосниця-Короп-М-02 має значення для сполучення районних центрів, а також дороги національного значення Н-27 Чернігів-Мена-Сосниця-Грем’яч та міжнародної траси М-02 Кіпті-Глухів-Бачівськ.

Активно нею користуються агровиробники, перевозячи техніку, добрива, врожаї. Трафік вантажного транспорту не може негативно не позначитися на якості покриття. Нині дорога зруйнована. У березні-квітні цього року, підчас дії розпорядження облдержадміністрації про обмеження проїзду великовагового транспорту на час весняного відтаювання ґрунтів дорожнього полотна, автошлях Т-25-16 зазнав значних руйнувань від перевантажених вантажівок приватних сільгосппідприємств та лісовозів. Ремонтуватиметься ж дорога коштами державного бюджету.

Для визначення ділянок, де потрібно провести ремонтні роботи на дорозі Т-25-16 Сосниця-Короп-М-02, минулої п’ятниці, 3 серпня, було проведено виїзну нараду, в якій взяли участь начальник Управління експлуатаційного утримання та безпеки руху Державного агентства автомобільних доріг України Олег Федоренко, т. в. о. начальника Служби автомобільних доріг у Чернігівській області Юрій Мартинов, керівник ДП «Чернігівський облавтодор» Віталій Кошовий, провідний інженер відділу технічного контролю Служби автомобільних доріг в області Юрій Сердюк та місцеві керівники. Було проведено обстеження вказаної дороги та визначено першочергові обсяги робіт.

На цьому тижні дорожні бригади стали до роботи. Ямковий ремонт здійснюється як окремими ділянками, так і суцільними. Ліквідація деформацій дорожнього покриття здійснюється силами ДП «Чернігівський облавтодор» (Менський ДРП, Сосницький ДРП, Коропський райавтодор, Батуринський ДРП, Бахмацький райавтодор), а також субпідрядних організацій – СП ТОВ «Бітунова Україна», ПРаТ «ШРБУ №82», ТОВ «Транслайн групп».

На нашому сайті в матеріалі від 5 квітня «Об’єднання чи роз’єднання» повідомлялося про трагічний випадок, який стався на автомобільній дорозі Сосниця-Короп:

«… Завдячуючи використанню великотоннажних автомобілів, в тому числі і латифундіями на вивезенні врожаю, дороги Сосниччини розбиті вщент. Нещодавно, 19 березня, трапилася трагедія. З села Шестовиця Чернігівського району на автомобілі молода сім’я прямувала через Сосницю в Коропський район. Спочатку заблукали та поїхали у бік Борзни, а потім, розібравшись, повернулися назад і поїхали вже правильно. Після поїздки дорогами з суцільними ямами за селом Змітнів Сосницького району в автомобілі відвалилося колесо. Від хвилювання у 46-річного глави сім’ї трапився серцевий напад. У Змітневі лікаря немає. Викликали «швидку» із Сосниці, що за 18 кілометрів. Начебто «швидка» прибула за 35 хвилин, однак прибулі медики змушені були констатувати смерть ще молодого чоловіка…».

Тоді з приводу стану цієї дороги державного значення громадськість Змітнева також забила на сполох … .

І в інших куточках області люди не мовчать, чим стимулюють дорожників до більш активних дій. Добре, що і серед відвідувачів нашого сайту є небайдужі до такої найболючішої проблеми на малій батьківщині. Одним з них, перш за все, є член Чернігівського земляцтва, лауреат Державної премії СРСР у галузі науки та техніки Анатолій Пінчук. Ось його останні коментарі до публікацій на тему доріг:

Про найболючіше

На дорогах Чернігівщини запроваджені тимчасові обмеження руху для вантажівок

В Україні з кожним роком буде більше нових якісних доріг

Наближається річниця початку важливого експерименту

Однак поряд з проблемою ремонту доріг, існує інша проблема – це та, що, навіть, відремонтована дорога знову швидко буде вщент розбита великотоннажними автомобілями «агровиробників, перевозячих техніку, добрива, врожаї» та інших автовласників. Адже не секрет, що велика кількість доріг Чернігівщини не розрахована на такі великотоннажники. Але є надія, що одночасно з ремонтом доріг буде вірішуватися і питання про рух по дорогам великотоннажного транспорту.

Олексій ОРЄХОВИЧ

Читати також:

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ХІД ВИКОНАННЯ РОБІТ З КАПІТАЛЬНОГО ТА ПОТОЧНОГО СЕРЕДНЬОГО РЕМОНТІВ У 2018 РОЦІ (СТАНОМ НА 09.08.18)

УВАГА! З 8 СЕРПНЯ ЗАКРИТО РУХ ДІЛЯНКОЮ ДОРОГИ Т-25-28 КОЗЕЛЕЦЬ-БОБРОВИЦЯ НА 23-35-МУ КМ У ЗВ’ЯЗКУ З ПРОВЕДЕННЯМ РЕМОНТНИХ РОБІТ

Про найболючіше

В Україні з кожним роком буде більше нових якісних доріг

У червні проведений ремонт на автошляхах Ічнянщини, Прилуччини, Сосниччини та Менщин

Дорожній бум у Городнянській ОТГ

Наближається річниця початку важливого експерименту

Опубліковано у На Чернігівщині | Теґи: . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

3 коментарі до Є надія …

  1. Анатолій Пінчук коментує:

    Уважно прочитав інформацію Служби автомобільних доріг у Чернігівській області про закриття руху на а/д Т-25-28 Козелець-Бобровиця на ділянці км 23+345 – 35+266 ( по території Бобровицького району) у зв’язку з проведенням робіт з поточного середнього ремонту. Це якраз та ділянка дороги, що згідно з Меморандумом, підписаним ще в травні 2017 року, http://www.gorod.cn.ua/news/foto-i-video/82794-dorogu-vid-kozelcja-do-bobrovici-vidremontuyut-video.htm фінансується коштом ТОВ «Земля і воля». Приватне підприємство виконує взяті на себе зобов’язання. А влада (облдержадміністрація та Служба автомобільних доріг в області)? Я вже писав, що зроблено лише кілька кілометрів поточного середнього ремонту (та ще кілька км лише частково) на а/д Т-25-28 на території Козелецького району ще в минулому році. Роботи припинено. Тих керівників, що підписували цей Меморандум, на посадах вже нема, то що, свої зобов’язання влада може і не виконувати? В усякому разі, інформації про те, коли ремонт а/д Т-25-28 буде завершений, немає. Є лише згадка на сайті Служби автомобільних доріг в Чернігівській області в матеріалі від 02.08.2018 «Прем’єр проінспектував хід виконання ремонтних робіт на автодорозі М-02 Кіпті-Глухів-Бачівськ»: «Також за рахунок митного експерименту, буде відремонтовано ділянку дороги Т-25-28 Козелець – Бобровиця».
    Звичайно, буде. Але коли?

  2. Юрій Пероганич коментує:

    Що говорити про міжрайонні дороги, коли на автошляху національного значення Н 07 Київ — Суми, що проходить через території трьох областей, у цьому році, вперше за останні принаймні сім років, не зроблений навіть ямочний післязимовий ремонт! На шляху, місцями практично посередині, несподівані калабані півметрової глибини!

  3. Анатолій Пінчук коментує:

    З’явилась нова інформація Служби автомобільних доріг у Чернігівській області http://new.ch.ukravtodor.gov.ua/press/news/u_bobrovytskomu_raioni_tryvaiut_roboty_z_potochnoho_serednoho_remontu_dorohy_t-25-28_kozelets-bobrovytsia.html
    про продовження поточного середнього ремонту у Бобровицькому районі на дорозі Т-25-28 Козелець – Бобровиця з зазначенням схем об’їзду закритої ділянки. Але чому на схемах і картах досі село Мостище в Козелецькому районі іменують «Петрівське»? Ще 19 травня 2016 року постановою № 1377-VІІІ село Петрівське Козелецького району перейменоване на село Мостище. Ця постанова була опублікована в газеті «Голос України» ще 02.06.2016р. http://www.golos.com.ua/article/270081 До речі на дорозі Т-25-25 так і залишились старі таблички «СЕЛО ПЕТРІВСЬКЕ». Навіть після ремонту!
    Чому?

Залишити коментар до Анатолій Пінчук Скасувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.