Командир 2-го штурмового батальйону 3-ї ОШБр Дмитро Кухарчук із позивним «Сліп» в інтерв’ю для YouTube-каналу «Армія TV» заявив, що воювати сьогодні не модно: «Зараз модно бути офісником десь у кол-центрі або займатися чимось іншим, купуючи собі кросівки Prada, сумочку Gucci та їздити відпочивати на Балі з купленим білим квитком. Не секрет, що такі випадки трапляються».
Він вважає, що для пробудження в українців бажання воювати потрібно два кроки.
По-перше, зробити мобілізацію справедливою по відношенню до всіх верств населення.
По-друге, зайнятися активною пропагандою війни на державному рівні.
Дмитро Кухарчук зазначає: «Рекрутинг 3-ї штурмової бригади спрямований не на масу, а на патріотів і практичних патріотів, які ще не прокинулися. Але треба, щоб українська держава розробила власний ефективний рекрутинг. Пропаганда війни під час війни має найбільше значення. Слово «пропаганда» не варто розцінювати виключно як негативне чи позитивне, а як об‘єктивне».
На його думку: «Захисник переконаний, що люди повинні мати чітке розуміння, чому вони воюють.
На сьогоднішній день у суспільстві спостерігаються дві діаметрально протилежні точки зору. Перша – «Чому я маю воювати за дітей депутатів?». Друга – «Я воюю тому, що росіяни прийдуть і зґвалтують мою дружину, дітей і займуть моє житло».
Дмитро Кухарчук акцентує: «Росіяни все одно пам’ятатимуть, що ти українець, і голодомор 1933 року здасться тобі квіточками. Вони ж роблять роботу над помилками і рано чи пізно захочуть знищити все населення України. Вони намагалися це зробити, але у них не виходило до кінця, і тепер вони хочуть завершити історичну справу. Треба доносити нашим людям безкомпромісність противника. Росіян з дитинства виховують на великодержавності. Ходіння по трупах, в тому числі по своїм – це складова частина російської культури, і не більше».