Тіньовий флот Путіна створив загрозу для екології країн ЄС / Putin’s shadow fleet has created a threat to the ecology of EU countries

На північ від острова Рюген у Балтійському морі дрейфує танкер Eventin під прапором Панами з 99000 тоннами нафти на борту.  Судно завантажило нафту в російському порту Усть-Луга 6 січня і прямувало до єгипетського Порт-Саїду.  Танкер, мабуть, входить до складу тіньового флоту РФ — мережі старих суден, які використовуються для транспортування російської нафти в обхід санкцій.  За деякими повідомленнями танкер супроводжував російський військовий корабель.

Тіньовий флот Володимира Путіна налічує близько 600 суден, третина з яких належить російській державній компанії «Радкомфлот».  Інші кораблі зареєстровані під прапорами таких країн, як Панама, Ліберія та Габон — це ускладнює їхнє відстеження.  Багато з цих танкерів старше 15 років мають неясну структуру власності і часто не застраховані.  Євросоюз, у свою чергу, розглядає запровадження додаткових санкцій проти таких суден, але поки що рішення не ухвалено.

Для маскування походження нафти Росія використовує складні схеми.  Серед них — перевалка нафти у відкритому морі, постійна зміна власників суден і так званий прапор-хопінг, коли кораблі переходять під юрисдикцію різних країн, щоби обходити санкції.

Експерти попереджають, що старі судна становлять величезний ризик для довкілля, особливо у Балтійському морі.  Greenpeace вказує на потенційну загрозу в районі Кадетського русла в Мекленбурзькій бухті, де у разі аварії може статися масштабна екологічна катастрофа.  Більшість суден тіньового флоту не мають страховки, тож у разі аварії витрати ляжуть на прибережні країни.

———

North of Rügen Island in the Baltic Sea, the Panamanian-flagged tanker Eventin is drifting with 99,000 tons of oil on board.   The vessel loaded oil in the Russian port of Ust-Luga on January 6 and was heading to the Egyptian Port Said.   The tanker is apparently part of the shadow fleet of the Russian Federation — a network of old vessels used to transport Russian oil to circumvent sanctions.   According to some reports, the tanker was accompanying a Russian warship.

Vladimir Putin’s shadow fleet has about 600 vessels, a third of which belong to the Russian state company Radkomflot.   Other ships are registered under the flags of countries such as Panama, Liberia and Gabon, making them difficult to trace.   Many of these tankers, over 15 years old, have an unclear ownership structure and are often uninsured.   The European Union, in turn, is considering the introduction of additional sanctions against such vessels, but no decision has been made yet.

To mask the origin of oil, Russia uses complex schemes.   Among them are the transshipment of oil in the open sea, the constant change of ship owners and the so-called flag-hopping, when ships pass under the jurisdiction of different countries in order to circumvent sanctions.

 Experts warn that old ships pose a huge risk to the environment, especially in the Baltic Sea.   Greenpeace points to a potential threat in the area of ​​the Kadett Channel in Mecklenburg Bay, where a large-scale environmental disaster could occur in the event of an accident.   Most Shadow Fleet ships are uninsured, so in the event of an accident, the costs will fall on the coastal nations.

Джерело / Source: BILD

Опубліковано у Навколишнє середовище, Новини земляцьких об'єднань за кордоном. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.